tisdag 24 februari 2009

Daimilus Bisquit Boy

6 kommentarer:

Anna Karlsson Widmark sa...

Du och bisquit gjorde min frukost till en mycket trevlig upplevelse! ge honom en stor puss från mig! =)

Anonym sa...

Oj, vad mycket spännande det kan finnas att upptäcka för en liten prick. Gissar att han sov gott sen.

Anonym sa...

Oj vilket äventyr! Han ser lite fundersam ut när han går omkring där och kollar.. Kul med svansen sen, han hade inte riktigt grepp på vart den satt tror jag.. :)

Anonym sa...

Gud va roligt!! Nu har jag snart kollat alla klipp och det är ju störtkul att se din vardag.. Jag måste nog testa om jag kan filma med min kamera.. Nu ska jag kolla mer.. :)

Becajos candyman sa...

nyfiken i en strut !! hihi så söt han är!!!

Anonym sa...

nu har jag lyckats ta mig igenom alla klipp, har inte haft ljud på några dagar. men nu är jag ikapp! :) så kul att få se hur allt ser ut och alla vovvar och hästar! och dig då såklart. ;) vi önskar lite mer daim här, för han är verkligen en charmpelle. :) (berit är nog lite småkär tror jag...han har så snygga kinder. hihi! )